Moodle je počítačový systém pro elektronickou podporu výuky. Žáci si mohou z domu i ve škole prostřednictvím Internetu procházet výukové materiály, v některých předmětech si provádět testy znalostí a dovedností. Pokud máte umožněn vstup do vybraného předmětu, klikněte na jeho název, vyplňte Vaše jméno a heslo a vstupte bez klepání...
Videonávody: 1. Vytvoření nového účtu pro práci v Moodlu, 2. Zapomněli jste své uživatelské jméno nebo heslo, 3. Jak poprvé vstoupit do třídy a předmětu?, 4. Jak odevzdat úkol, 5. Jak na videokonferenci
Textový návod na vytvoření uživatelského účtu pro žáky, kteří ještě účet v tomto systému nemají, si můžete stáhnout ZDE.
Při potížích s přihlášením pište na e-mail: radek.strnadel@zsmorkovice.cz
Informace k videokonferencím: Prosíme, abyste se
k videokonferencím připojovali pomocí internetového prohlížeče Google Chrome, případně
Chromium, nebo Microsoft Edge. Nepoužívejte ke konferenci prohlížeč Mozilla Firefox, ten si s
konferenčním modulem dost dobře nerozumí.
UPOZORNĚNÍ: Prosím, nevstupujte do Videokonferencí přes historii prohlížeče. Vždy se řádně přihlaste do Moodlu a klikněte na příslušný odkaz pro Videokonferenci. V případě, že se do videokonference nebudete moci přihlásit a tato po Vás bude chtít heslo, promažte historii Vašeho prohlížeče a to konkrétně "nastavení webu včetně cookies". Problém s přihlášením se objevuje především u uživatelů mobilní aplikace Jitsi. Ponechejte videokonferenci spuštěnou v internetovém prohlížeči Vašeho telefonu nebo tabletu a mobilní aplikaci nepoužívejte. Děkujeme.
Informace k odevzdávání úkolů: Při odevzdávání úkolů zde na Moodlu je po nahrání souboru nebo zápisu testu nutné vždy stisknout tlačítko [ Uložit změny ]. Jinak Váš úkol není odevzdán.